In memoriam Ronald Broekhuizen

Afgelopen week bereikte Fanfare Sint Wiro het droevige bericht over het overlijden van ons lid Ronald Broekhuizen. Zijn plotselinge overlijden heeft diepe indruk gemaakt binnen onze vereniging.

In zijn jeugdige jaren was Ronald al lid van Sint Wiro, door verhuizing werd dit lidmaatschap enige tijd onderbroken. Muziek bleef echter in zijn hart en in december 2014 werd hij weer lid van de Fanfare.

Ronald was niet alleen muzikant op trombone bij onze Fanfare, hij was ook betrokken bij de vele (ook niet-muzikale) activiteiten van de vereniging. Hij hielp mee in de ondersteuning en was bijna altijd aanwezig bij de opbouw en afbouw van de activiteiten in en om de Fanfarezaal. Mede door zijn inbreng konden deze activiteiten als geslaagd genoemd worden.

Als muzikant vond hij de muzikale uitdagingen altijd spannend, en kon hierbij rekenen op de steun van zijn mede trombonisten en de overige leden en bestuur van de Fanfare. Mede door zijn inbreng hebben wij ook muzikale successen behaald, waar hij trots op is, en de vereniging met hem.

Wij herdenken Ronald als een muzikant die zijn partijen heel serieus nam, en zijn rol binnen de Fanfare naar mogelijkheden invulde.

Wij hopen dat hij zijn rust heeft gevonden.

Ronald, rust zacht.

Familie, sterkte met het verlies van Ronald.

Bestuur, dirigent, en leden Fanfare Sint Wiro, ‘t Reutje